Økologiske Godsaker Endelig Tilbake Fra Ferien :-)


Jeg måtte bare skryte litt av Økomat Innherred som til min store glede er nå i gang igjen etter sommerferien! I dag fikk vi denne kassen med masse fersk (og mye lokal) økologisk frukt og grønt. Er det ikke nydelig?

Jeg har savnet dette i ferietiden og har brukt en del tid og ekstra penger på leting etter økologiske ferskvarer i sommer. Jeg synes det er helt topp å få en slik kasse levert på døra og har gjort dette nå i flere år. Jeg storgleder meg hver uke og liker så godt å bli utfordret av de varene som kan være litt utenom det vanlige; gresskar, squash, mangold, jordstokk, osv. - det er nemlig så utrolig lett å kjøre seg fast i det samme hele tiden!

Har du kanskje vurdert å prøve en slik abonnementsordning? Now is the time!! Det er særlig på denne årstiden at det kommer masse spennende lokal økologisk mat. Bor du i Trøndelag så finner du Økomat her: www.okomat.no eller tlf 74016811.

Bor du andre steder i landet så ta en titt på kjøpshjelp her på bloggen der jeg har samlet andre økologiske abonnementsordninger som jeg vet om.


Yipee!!