Nye vaner i det nye året






Nå er alle julekakene spist opp her i huset og det er snart på tide å finne veien tilbake til den sunne hverdagen. Uff…

Er du som tusenvis av mennesker som bestemmer seg for å bli kvitt noen overflødige kilo eller ”bli sunnere”, ”spise sunnere” og ”trene mer” i det nye året? Å bli sunnere betyr ulike ting for oss alle, og det finnes ingen fasit på hvordan hvert enkelt bør eller er i stand til å gjøre positive forandringer.

Nyttårsforsetter og gode intensjoner er jo bra, men ofte vage og vanskelige å oppnå uten en plan. Konkrete, målbare og realistiske mål kan derimot være meget effektive når det gjelder positive forandringer som varer over tid.  

Kanskje du ønsker å gå ned i vekt, utgranske matintoleranser, ha mer energi, sove bedre, bli kvitt fordøyelsesplager eller rett og slett rydde opp i kostholdet og kom i gang med ren og næringsrik mat? Hjelp og støtte med å ta spesifikke steg som er realistiske for deg og passer inn i ditt liv kan bli meget motiverende og hjelpe deg på riktig spor. Det finnes absolutt ingen kosthold som passer for alle - du har en unik kropp, genetikk og helsebakgrunn som gir deg din egen biokjemisk individualitet. Dette er vesentlig og noe som alltid må tas i betraktning.

Ønsker du individualisert kostholdsveiledning, støtte og verktøy for å komme i gang med sunnere vaner i år? Ta gjerne kontakt! For deg som ikke bor i Trondheim/Stjørdals-område tilbyr jeg nå ernæringskonsultasjoner via telefon/Skype og e-post. Her finner du mer informasjon om min arbeidsfilosofi, priser og hvordan å bestille time. 

For min del har jeg som mål i 2013 å bevege meg lenger utenfor komforsonen min og tilby flere kurs og workshop - følg med! 

Har du forslag eller ønkser for kurs eller foredrag? Bring 'em on!

Ønsker alle et riktig godt nytt år!!