Bloggen fyller 1 år :-)






Hei, kjære lesere!!


Jeg feirer ett år her på bloggen og vil bare takke alle dere som gidder å lese mine innlegg og skrive så mange fine kommentarer. Å komme inn i bloggverdenen har vært en meget lærerik opplevelse og en herlig kreativ utfoldelse for meg. Jeg er så takknemmlig for alle den feedbacken jeg får, og selv om jeg noen ganger føler at det hele kan være litt tidskrevende, er det jo dere som inspirerer meg til å holde det gående!


I denne anledning gir jeg bort 10 gratis 30-minutters kostholdskonsultasjoner (enten via telefon eller hos meg på Stjørdal) til de første som bestiller før 20. juni. Hvis du i tillegg skriver på min facebook side én endring du har gjort dette året som var postitvt for din helse, er du med på trekning av en gratis 60 minutters konsultasjon hos meg :-) 

Vil du eller noen du kjenner ha en av disse gratis timene er det bare å bestille direkte på min kalender HER

Hvis du klikker deg over til min hjemmeside så finner du også detaljene om mitt nye program... 

28 DAGERS HELSE-KICKSTART

Dette er en strålende måte å starte denne herlige årstiden på - enten du vil bli kvitt noen kilo før ferien eller ta dine spisevaner opp et hakk og komme i gang med ekte og næringsrik mat :-)



Takk for at du leser min blogg!

STOR KLEM :-*